Raport Amadeus Passengers first: Re-thinking irregular operations

Na zlecenie firmy Amadeus, czołowego dostawcy rozwiązań informatycznych dla branży transportu i turystyki, ekspert branżowy Norm Rose opracował raport „Passengers first: Re-thinking irregular operations”, który opisuje wyniki badań nad zakłóceniami lotów (opóźnień, odwołań) wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany dotychczasowych celów i procedur działań w takich sytuacjach. Raport jest skierowany do linii lotniczych, ale po wnikliwym zapoznaniu się z wynikami analizy i konkluzjami wydaje się, że ma szersze zastosowanie w branży turystycznej i wnioski z niego mogą być interesujące dla innych przewoźników czy organizatorów imprez turystycznych.

Kluczową tezą wynikającą z raportu jest konieczność zmiany kierunku działań w przypadku zakłóceń lotu (opóźnienia, odwołania) i skoncentrowanie się na obsłudze klienta zamiast na obsłudze lotu. Skupienie się przez linię na potrzebach pasażera, w sumie logiczne i wynikające ze współczesnej wiedzy o podstawowych zasadach marketingowych, powinno przynieść docelowe korzyści również dla samego przewoźnika.
...
Więcej w najnowszym numerze Rynku Podróży

Komentarze