Na zlecenie firmy Amadeus, czołowego dostawcy rozwiązań informatycznych
dla branży transportu i turystyki, ekspert branżowy Norm Rose opracował raport
„Passengers first: Re-thinking irregular operations”, który opisuje wyniki
badań nad zakłóceniami lotów (opóźnień, odwołań) wraz ze wskazówkami
dotyczącymi zmiany dotychczasowych celów i procedur działań w takich sytuacjach.
Raport jest skierowany do linii lotniczych, ale po wnikliwym zapoznaniu się z wynikami
analizy i konkluzjami wydaje się, że ma szersze zastosowanie w branży
turystycznej i wnioski z niego mogą być interesujące dla innych przewoźników
czy organizatorów imprez turystycznych.
Kluczową tezą wynikającą z
raportu jest konieczność zmiany kierunku działań w przypadku zakłóceń lotu (opóźnienia,
odwołania) i skoncentrowanie się na obsłudze klienta zamiast na obsłudze lotu. Skupienie
się przez linię na potrzebach pasażera, w sumie logiczne i wynikające ze współczesnej
wiedzy o podstawowych zasadach marketingowych, powinno przynieść docelowe
korzyści również dla samego przewoźnika.
...
Więcej w najnowszym numerze Rynku Podróży
Komentarze
Prześlij komentarz