-
W którą
stronę mam iść? – pyta Alicja.
-
To
zależy od tego, dokąd chcesz dojść – odpowiada Kot.
-
Ale ja
nie wiem dokąd zmierzam.
-
W takim
razie bez różnicy, w którym kierunku się udasz.
Ten cytat z Alicji w Krainie Czarów może w
doskonały sposób opisywać rozterki firm na rozdrożu BigData – w którym kierunku
iść, jak wykorzystać możliwości, które niesie nam zmieniająca się
rzeczywistość?
Raport autorstwa prof. Davenporta wskazuje nam
zagadnienia i stara się również pokazać kierunek, w którym firmy i instytucje
powinny zmierzać. Instytucje też, bo nie tylko firmy z branży turystycznej
borykają się z zagadnieniem BigData. Przykładem są wszelkiego rodzaju
instytucje odpowiedzialne za informacje turystyczną (oczywiście – tę pojętą
szeroko), gdzie już od dawna wolumen danych znacząco przewyższył możliwości
techniczne, ale i koncepcyjne. A raport jest na pewno punktem startu do prac
nad budową strategii dla informacji turystycznej.
Więcej o raporcie Amadeus BigData na stronach www.rynekpodrozy.com.pl
Osobiście uważam, iż sama reklama w sieci jest bardzo fajnym sposobem aby pozyskiwać kolejnych klientów. Jednak zanim zaczniemy to wdrażać to warto zadbać o właściwą optymalizację witryny www. Widziałam to w https://www.centrumxp.pl/Publikacja/Optymalizacja-SEO-to-najwazniejszy-klucz-do-sukcesu-naszej-strony-internetowej i myślę, że warto jest pochylić się przede wszystkim na takich sprawach. Tym bardziej, że przede wszystkim optymalizacja jest bardzo istotnym punktem w SEO.
OdpowiedzUsuń