Amadeus BigData Report

-        W którą stronę mam iść? – pyta Alicja.
-        To zależy od tego, dokąd chcesz dojść – odpowiada Kot.
-        Ale ja nie wiem dokąd zmierzam.
-        W takim razie bez różnicy, w którym kierunku się udasz.

Ten cytat z Alicji w Krainie Czarów może w doskonały sposób opisywać rozterki firm na rozdrożu BigData – w którym kierunku iść, jak wykorzystać możliwości, które niesie nam zmieniająca się rzeczywistość?


Raport autorstwa prof. Davenporta wskazuje nam zagadnienia i stara się również pokazać kierunek, w którym firmy i instytucje powinny zmierzać. Instytucje też, bo nie tylko firmy z branży turystycznej borykają się z zagadnieniem BigData. Przykładem są wszelkiego rodzaju instytucje odpowiedzialne za informacje turystyczną (oczywiście – tę pojętą szeroko), gdzie już od dawna wolumen danych znacząco przewyższył możliwości techniczne, ale i koncepcyjne. A raport jest na pewno punktem startu do prac nad budową strategii dla informacji turystycznej.

Więcej o raporcie Amadeus BigData na stronach www.rynekpodrozy.com.pl

Komentarze

  1. Osobiście uważam, iż sama reklama w sieci jest bardzo fajnym sposobem aby pozyskiwać kolejnych klientów. Jednak zanim zaczniemy to wdrażać to warto zadbać o właściwą optymalizację witryny www. Widziałam to w https://www.centrumxp.pl/Publikacja/Optymalizacja-SEO-to-najwazniejszy-klucz-do-sukcesu-naszej-strony-internetowej i myślę, że warto jest pochylić się przede wszystkim na takich sprawach. Tym bardziej, że przede wszystkim optymalizacja jest bardzo istotnym punktem w SEO.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz