Grupa Triada rozpoczęła współpracę z HolidayCheck.pl

W sumie nie jest specjalnie ważna informacja prasowa dla przeciętnego turysty, ale z punktu widzenia dziennikarza może ona stanowić bardzo interesujący znak zmiany nastawienia touroperatorów do serwisów społecznościowych, a w sumie również dla samych klientów. Dotąd wszelka krytyka, która pojawiała się na forach internetowych była w najlepszym wypadku ignorowana, a czasem zwalczana z użyciem wszelkich dostępnych metod z "trollami" włącznie. Triada wskazała inny kierunek - nawiązując współpracę z serwisem społecznościowym HolidayCheck.pl zrobiła krok w stronę otwartości na opinie klientów, również te negatywne. I za to trzeba Triadę pochwalić.
Mam nadzieję, że za Triadą pójdzie branża turystyczna i to nie tylko wyjazdowa, ale również przyjazdowa. Opinie na takich serwisach społecznościowych jak TripAdvisor mogą pomagać lub szkodzić w budowie wizerunku, a w na końcu też w samej sprzedaży.

Komentarze